Day of Week vil gjøre kortreist mat lett tilgjengelig til både hverdag og fest, med infrastruktur og tjenester hvor lokale varer blir et naturlig og bærekraftig valg.
- Vi samarbeider med dyktige matprodusenter og partnere og involverer kunder i utviklingen av det lokale økosystemet. Det handler om å forstå kunders ønsker og behov, naturens premisser, trender og ernæring. Med denne kunnskapen og samarbeidet utvikler vi en ny modell for lønnsomme og innovative vare- og kundestrømmer, forteller Siv Kristiansen, leder og gründer av Day of Week.
Selskapet har ambisjoner og mål om å utvikle et bærekraftig skalerbart økosystem for kortreist mat som bidrar til lokal verdiskaping og økt livskvalitet – et lokalt mateventyr!
- For å få til endringer som gjør det attraktivt å satse i lokale markeder må det utvikles tjenester som kobler og automatiserer kundereiser og skaper dynamiske verdikjeder. Dette er en sammensatt innovasjonsutfordring som vi nå er i gang med å løse, forteller leder av Day of Week.